آموزش زبان فرانسه

آموزش زبان فرانسه به شیوه ای ساده و کارآ

آموزش زبان فرانسه

آموزش زبان فرانسه به شیوه ای ساده و کارآ

گرامر زبان فرانسه...

سلام،

من سرم کمی خلوت شده و یک هفته وقت دارم که بتونم چیز جدیدی رو بگذارم.به نظر من اگه بتونین Learn to Speak French رو پیدا کنید، بسیار به شما کمک خواهد کرد که با تلفظ ها و ... آشنا شوید.من برای راحتی شما لینک مستقیم پک آموزش فرانسه را به همراه تلفظات اولیه در سایت خودم قرار دادم که لینکش رو در اینجا می بینید...

http://www.cyber-maze.com/download/FrenchTutorialPersonal_20070208.exe

 

در ضمن، یک مرجع فوق العاده عالی برای گرامر فرانسه هم، که در همان سایت Learn to Speak ... موجود است، برای شما پیدا کرده ام که فعلا می توانید از آن استفاده کنید...(این ها فعلا به زبان انگلیسی هستند....)

http://www.elanguage.com/learn-to-speak-french-online.html

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 08:02 ب.ظ

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی!!!!!!!!
عزیزم عالی بود....من انگلیسیم فوله و معلم و مترجمم..حالام یادگیری فرانسه رو شروع کردم چند روزه فقط از طریق نت و نرم افزار..کلاس نمی خوام برم چون واسه انگلیسی هم اصلا کلاس نرفتم...
عالی بود...مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد