آموزش زبان فرانسه

آموزش زبان فرانسه به شیوه ای ساده و کارآ

آموزش زبان فرانسه

آموزش زبان فرانسه به شیوه ای ساده و کارآ

 

Natasha St Pier

Je te souhaite

Je te souhaite les étoiles
Je te souhaite la lumière
Et tout le bien sans le mal
Que je n'ai pas su te faire

Je te souhaite des voyages
Je te souhaite de partir
Vers les plus beaux paysages
Que je n'ai pas su t'offrir

Je te souhaite d'être heureux
Et tellement d'être aimé
D'en prendre tout ce que tu peux
Et autant que tu m'as donné

Je te souhaite tellement fort
Je te souhaite trop d'amour
Prends la vie à bras le corps
Puisque les miens sont trop courts

Je te souhaite de garder
A jamais mes 20 ans
Sans t'arrêter de rêver
Comme je l'ai fait trop longtemps

Je te souhaite tant de rire
Je te souhaite tant de tendre
De fuir avant d'en souffrir
Ce que je n'ai pas su comprendre

Je te souhaite d'être heureux
Et tellement d'être aimé
D'en prendre tout ce que tu peux
Et autant que tu m'as donné

Je te souhaite tellement fort
Je te souhaite trop d'amour
Prends la vie à bras le corps
Puisque les miens sont trop courts

Je te souhaite d'être heureux
Et tellement d'être aimé
D'en prendre tout ce que tu peux
Et autant que tu m'as donné

Je te souhaite tellement fort
Je te souhaite trop d'amour
Prends la vie à bras le corps
Puisque les miens sont trop courts

Je te souhaite tellement fort
Je te souhaite trop d'amour
Prends la vie à bras le corps
Puisque les miens sont trop courts

 

I wish you the stars
I wish you the light
And all the good without the evil
What I did not know you do

I wish you travel
I wish you to leave
Towards the beautiful scenery
What I have not been able to offer you

I wish you to be happy
And so to be loved
To take all that you can
And as much as you have given me

I wish you so hard
I wish you much love
Take life at arm's body
Since mine are too short

I wish you to keep
In my 20 years ever
Without dreaming to stay
As I have done for too long

I wish you both laugh
I wish you both tender
From flee before suffer
What I did not understand su

I wish you to be happy
And so to be loved
To take all that you can
And as much as you have given me

I wish you so hard
I wish you much love
Take life at arm's body
Since mine are too short

I wish you to be happy
And so to be loved
To take all that you can
And as much as you have given me

I wish you so hard
I wish you much love
Take life at arm's body
Since mine are too short

I wish you so hard
I wish you much love
Take life at arm's body
Since mine are too short

 

نظرات 23 + ارسال نظر
پارسا و پارمیس چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ب.ظ http://proverb.blogfa.com

بو نژوق مادم
کمان تالوو........
البته همین دوتارو بلدیم که با حضور مداوم تو سایت شما امیدواریم که فرانسویمونم بهتر بشه

بابت شعر خیلی ممنون راستی اگه زحمتی نیست میتونی تلفظ شعر رو هم بذاری !‌‌((شرمنده ))

---
راستی نگفتی ما چطور میتونیم نظر شخصی بفرستیم

هدیه چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:34 ب.ظ http://www.hedilearnen.coo.ir

سلام منم شما رو لینک کردم .موفق باشید

من شریف مو خاااام چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:15 ب.ظ

له ژوسی یو توقز اوق دو فق وتق کنسانس
منم فرانسه دوس داشتم ۷ سالم بود
زدن تو سرم گفتن باید انگیلسی بوخونی
اینگلیسیم بد نیس ولی عقده ای شدم
من شریف موخااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام

اشکال نداره . برای آموختن هیچ وقت دیر نیست.

امین چهارشنبه 26 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:56 ب.ظ http://www.aminshokri.blogfa.com

سلا
من امروز وبلاگتون رو به یکی از فرانسه بلد ها معرفی کردم خیلی تعریف کرد.اون هم اومد خیلی تعریفکرد.نشون میده کارتونو خوب بلدین.
موفق باشید.
به من هم سر بزنید.

علیرضا مانشتی پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ب.ظ http://www.Cyber-MAZE.Com

سلام!
ازتون ممنونم!
وبلاگ عالی شده!
این شعره که فوق العاده شده ولی به قول یک نفر اگه آدم بتونه صوتیش هم داشته باشه خوب می شه حتی منم توی خوندنش مشکل داشتم!
به هر حال مرسی.
پی نوشت: راستی هنوزم کلاس می رید؟!

اگر بتونم آهنگ صوتیش را میذارم.
از چند روز دیگه انشاالله میرم.

من شریف مو خاااام پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:15 ب.ظ http://mavisky.blogcu.com

Je t'aime
از این جمله خیلی خوشم می آد شما چطور؟

من هم خوشم میاد .

امین جمعه 28 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ب.ظ http://www.aminshokri.blogfa.com

مرسی از تعریفتون.
از راهنما ییتون هم ممنونم.

من شریف مو خاااام شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ب.ظ

Je t'aime

امین توام خوشت می آد شیطون!؟؟؟

به وبلاگ شما سر زدم اما هیچی نفهمیدم.

من شریف مو خاااام شنبه 29 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:46 ب.ظ http://mavisky.blogcu.com

S’il vous plaît m'ajouter(id
Vous m'avez intersted en français

من شریف مو خاااام دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ

وبلاگ من فقط شعر استانبولیه

پارسا و پارمیس چهارشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:24 ق.ظ http://proverb.blogfa.com

سلام
ما یه روشی برای آموزش زبان های مختلف پیدا کردیم که خیلی سریع است و در عرض ۳ سوت کلیه زبان هارو یاد میگرید
------------------------
شروع آموزش ۳ سوتی
------------------------
انگلیسی :
به آخر همه کلمات ایشن tion اضافه کنید :
سلامیشن ، خوبیشن و .........
-----------------------
فرانسه :
همه (ر) هارو( ق) تلفظ کنید :

امقوز پقیسا اومد پیش پاقسا و پاقمیس =
امروز پریسا او مد پیش پارسا و پارمیس
-----------------------
عربی :
یه ال به همه چیز اظافه کنید:
المروز الرفتیم به الخانه البابابزرگ والمامانبزرگ برامون القرمه سبزی الدرست الکرد !
--------------------
به همین راحتی مگه نه !

من الان کلیه زبان ها را یاد گرفتم. (:
جالب بود.

پارسا و پارمیس پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ب.ظ http://proverb.blogfa.com

سلام اختیار دارید اجازه لازم نیست
اگه علاوه بر این شعر سفارشی هم خواستید در خدمتتونیم
به قول بچه ها
نشونی بده شعر تحویل بگیر !
اگه میخوای کسیو ضایع کنی یا برعکس برات شعر آماده میکنیم !
شعرای ضایع کنون توسط پارسا
شعرای هنری توسط پارمیس

صابر پنج‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.easl.blogfa.com

سلام
من دوست دارم بعد از انگلیسی فرانسه یاد بگیرم
.
.
وبلاگتون خیلی قشنگه
.
تبادل لینک قبول می کنید؟
.
منتظرم........

احمد-رایت الحب سکارا جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام مهسا خانومی
خیلی ممنون از اینکه به وبلاگ ساده من سری زدین من هم شما رو لینگ کردم اگه ممکنه شما هم ما رو لینگ کنید
راستی هر وقت هم اپ کردین خبرم کن تا یه سری بزنم به وبلاگ خوبتون
موفق باشی بای بای

احمد-رایت الحب سکارا جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام داشتم نظرات وبلاگتون رو میخوندم که ما شاشالله امین و شریف هر کدوم یه کلمه ای رو دوست دارین و دوستان عزیز پارسا و پارمیس هم کلیه زبان ها را در سه سوت به من و دیگران اموختن
من هم یه جمله ای رو تقدیم به همه ی عزیزان تقدیم میکنم

je t'aime beaucoup pour toujours

همگی موفق باشید

من شریف مو خاااام جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ب.ظ

احمد با من بودی
منم تا یه ثانیه دیگه دوست دارم

من شریف مو خاااام جمعه 5 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ب.ظ

Vous êtes un poulet ahmad:

pars va parmis یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:30 ب.ظ http://proverb.blogfa.com

سلام دوست خوب ما
امروز شانسی وب گردی میکردیم که یه وب دیدیم که اکثر مطالب مارو با فونتی که ما نوشتیم کبی کرده بهش گفتیم که حداقل ذکر منبع میکردی ولی در جواب یه کامنت ناجور فرستاد. لطفا برای حمایت از ما به وبلاگش برید و ازش شکایت کنید
ممنون
اینم وبلاگ اون نامرد
http://www.aishvariya.blogfa.com

احمد-رایت الحب سکارا سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام مهسا خانومی
خسته نباشید
من شما رو لینگ کردم و شما سوال کردی با چه اسمی لینگت کنم
با اسم خود وبلاگ بذار
((رایت الحب سکارا)) باشه ممنون میشم.
.
.
.
.
این هم برای شریف کوچولوی خدمون
شریف جان هر کی یه زبون یاد میگره درسته اول گرایش به کلامت بد میکنه تا اون زبون رو خوب یاد بگیره من وقتی فرانسوی رو تغریبا خواستم یاد بگیرم از فحش شروع کردم

خیلی ممنون از اون جمله خوبت که برای من نوشتی منظورتون من جوجه هستم؟ ولی من تا به حال هیچ جوجه ای ندیدم که با ۴ زبان حرف بزنه؟!!!!!!!!!!!!!!!


همتون رو دوست دارم مواضب خودتون باشید با ی بای


sharif je que je pense que vous est poulet

j'aime toute la bonne chance

من شریف مو خاااام سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:07 ب.ظ

اینو گفتم چون یه سال ازت بزرگترم

دوستان لطفا با هم دوست باشید.

احمد-رایت الحب سکارا جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ق.ظ http://www.opm2.blogsky.com

سلام
وبلاگ جالب شده
مبارک باشه این قالب جدید
ما همه دوستیم و هیچ وقت امیدوارم با هم اختلاف پیدا کنیم
من هم از شریف معذرت خواهی میکنم چون از من بزرگترن
موفق باشین بای

:)

عاطفه چهارشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ق.ظ

سلام. خیلی جالب بود و ممنون.
من فوق مترجمی زبان فرانسه دارم. اگه کمکی ازم بر میاد خوشحال می شم.

موفق باشید.

مهسا.پ سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:08 ب.ظ http://faranse.blogsky.com

سلام عاطفه اگر دوست داری که تو این وبلاگ همکاری کنی نظرتو اعلام کن.
:)
خوشحال میشم چون به کمک نیاز دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد